Apple ar putea implementa un model de abonament pentru viitoare produse hardware, inclusiv iPhone-uri, a raportat Bloomberg.
Daca s-ar aplica un model de abonament, clientii nu ar mai detine produse Apple, ci ar plati o taxa lunara pentru a utiliza produsele Apple, cam cum ar fi sa platesti chirie pentru apartamentul in care locuiesti. Fiind inca in curs de dezvoltare, serviciul de abonament ar putea fi lansat pana anul viitor si ar putea fi inclus in planurile AppleCare si Apple One.
Potrivit Bloomberg, planul celor de la Apple ar permite clientilor sa se aboneze la hardware cu ID-ul Apple sau contul App Store. Acesta nu ar fi un program de plata in rate, iar taxa lunara nu ar fi o parte din pretul produsului impartit in trepte de 12 sau 24 de luni. Taxa ar depinde de dispozitivul pe care il alege cineva.
Abonatii programului ar putea avea, de asemenea, optiunea de a-si schimba dispozitivele cu cele mai recente modele la lansare. In trecut, Apple lansa noi modele ale produselor sale o data pe an.
Apple nu a raspuns imediat unei solicitari de comentarii.
La inceputul acestei luni, Apple a anuntat mai multe produse la evenimentul sau Peek Performance, inclusiv un nou iPhone SE, un nou iPad Air si Mac Studio, care are un pret de pornire de 1.999 USD.
In iulie, Comisia Federala pentru Comert a anuntat noi reguli care impiedica companiile sa limiteze clientii sa repare produsele pe care le detin sau sa solicite furnizorilor terti sa repare produse. Un model de abonament ar putea anula aceste reguli, deoarece clientii nu ar detine produsul pe care il folosesc.
Mai tarziu in acest an, Apple intentioneaza sa lanseze un program de reparatii, numit Self Service Repair, pentru iPhone, Mac si alte produse Apple. Apple a spus ca va publica manuale de reparatii online si va oferi instrumente de cumparat pentru a va repara produsul.